25

subota

srpanj

2009

IDILIČNO

Malo je zahladilo.
Nakon jučerašnjeg vrelog poslijepodneva na bazenu, obaveznog babinjaka kojim sam prikratila vrijeme blabla, danas je nastalo malo zatišje.
Noćas nam vjetar razbacao stolice po dvorištu, srećom viseće tegle na vrijeme sam sklonila.
Poslijepodne sam pekla pitu od jabuka... Čekajući da se ispeče, zabavljala sam se gledajući Zuzinju kako naganja miška...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


Original Video - More videos at TinyPic

I na kraju, konačno sam kompletirala svoj kišni outfit - žutu kabanicu i šarene gumene čizme naughty

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Naime, počeli su radovi na vrhu naše ulice. Pa mislim da će mi gumene čizme dobro doći - na putu do Bille i pekare, preko gradilišta. Gradi se rotor i bageri nam sve raskopaše. Jednosmjerna nam ulica - postala dvosmjerna. Cesta je prilično uska, pa kad se to spoji s činjenicom da ima luđaka za volanom, nije više sigurno parkirati auto pred kućom. I mora se dobro paziti pri izlasku iz dvorišta - autom, na biciklu i pješke.
No, danas je ulica zatvorena - "osim za stanare", pa uživamo u miru...

Budite mi dobro
wave & kiss

<< Arhiva >>